söndag 2 september 2012

2 nya bilder inför starten av Glee

Snart är den nya säsongen av Glee här. Med halva gänget i Lima och resten av gänget utspritt. Hur ska de lyckas knyta ihop handlingen där! Här kommer tre foton som kanske får er lite i spinn inför nya säsongen, jag bli rätt sugen! Båda bilderna är från skaparen av Glee Ryan Murphys Twitter.
 Första är med Kate Hudson, jo Kate Hudson. Det kommer bli fett tror jag!
 Jag hoppas på mycket New York, alltså härlig vybilder, från den biten vi får se Rachel ifrån. HOPPAS!

Ensemblen
Saknade personer på bilder är: Quinn (som dock ska vara med säger Ryan), Emma, Sugar, Bestie och Joe (rastakillen). Vet inte vad detta säger men spännande blir det!

1 kommentar:

  1. jag hoppas joe dör i första avsnittet, det är det enda som hade lagt plåster på såren sen sist... jag hatar verkligen Joe...

    SvaraRadera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...