onsdag 15 augusti 2012

VEEP på Island

Jag har tidgare skrivit att jag var på Island. Jag klagade lite över att jag var hungrig och det fortsatte jag att vara. Men i övrigt var min vistelse på Island helt fantastisk. En eftermiddag hade dock förutsättningar för att bli riktigt seg. Alla de jag kände hade åkt iväg på en busstur men jag valde att stanna kvar och kolla på handboll. När handbollen var slut så försvann alla bara och jag satt själv. Så jag tog min tillflykt till datorn och VEEP.

Vi har skrivit om VEEP förut. Den handlar om USA:s vicepresident och dennes öden och äventyr. Allt på ett underbart ironiskt sätt kryddat med fler fula ord än jag visste fanns. Det är på något sätt väldigt befriande att se världens näst mäktigaste person suckande sätta sig i sin stol och utbrista "mother fucking dick faces."

Jag såg fem avsnitt i rad vilket var alldeles lagom innan mina polare kom tillbaka och vi kunde fortsätta ha det awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...