söndag 26 augusti 2012

Söndag är länkdag

Det är söndag och dags för lite länkar som jag samlat på mig den senaste tiden.

Svenskan Malin Åkerman kommer spela Tessas mamma i serien Suburgatory. Roligt säger jag eftersom jag tycker att Åkerman är en bra skådespelerska som passar i serievärlden. Läs mer på Hollywood reporter här! Spännande att Tessas mamma kommer att komma in i serien nästa säsong. Suburgatory kommer tillbaka i oktober.

The Hollywood reporter har också listat 10 tribute-avsnitt som Glee borde göra. Härlig läsning och jo jag vill också se några av dessa avsnitten bli verklighet.

Vilka 10 serier är det värt att kolla in i höst? Tv.com listar de dem tycker!

Blir människor smartare av att titta på Bones? Screen Invasion reder ut.

Bilder från inspelningen av Parks and Recreation hittar ni här. Jag ser verkligen fram mot den nya säsongen eftersom, iaf ett av avsnitten, kommer att utspela sig i Washington. Lite info om det hittar ni här. Även om Washington inte vart med hade jag sett fram emot säsongen, det gör jag alltid! Men det känns som om det kan bli riktigt roligt att följa med gänget till Washington.

Såhär twittrade Sean Hayes om att han ska vara med i höstens Smash, excited!! Sean kommer ha det hektiskt i höst, eller nu pga inspelningar, eftersom han redan är klar för att vara med i Up all night, som vi redan skrivit om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...