fredag 24 augusti 2012

New York

Igår var en dag fylld av New York. Jag, Annie och några polare funderar på att åka dit. Så vi sökte resor som galningar. Svårt att hitta något gött, tips mottages mer än gärna. Vi var lite uppgivna och det verkade kanske inte bli något.

Men så kollade jag och Annie på Suits igår eftermiddag. Fyra avsnitt blev det och nu är jag så sugen på New York att det änna gör lite ont. Så tillbaka till tripadvisor och fortsätt leta.

Suits har dock blivit lite crazy. Jag diskuterade det med min bror och vi var ganska överens om att det änna har blivit för mycket jobbigheter och för lite humor. Tidigare var det ofta ett par rediga skratt i varje avsnitt men den här nya säsongen bjuder mer på jobbiga relationer och konflikter. Därmed inte sagt att den har blivit dålig, tvärtom. Jag saknar bara glimten i ögat ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...