torsdag 2 augusti 2012

Jason Segel lämnar How I Met Your Mother, eller?

Har Smålandsposten ett Scoop? De berättar alltså att Jason Segel, Marshall, ska lämna How I Met Your Mother efter nästa säsong. De skriver också att detta medför att seriens framtid är osäker.



Jag ställer mig frågande eftersom jag inte läst detta någon annanstans. Jag funderar därför kring:
  • Har Smålandsposten ett sccop? Har inte ens de amerikanska tv-sidorna kommit fram till denna nyhet än? Inte under hela dagen har jag läst något om detta. Detta är dock MYCKET troligt.
  • Om det stämmer, vad kommer hända med serien? De har ju barn nu för fän! Eller kommer serien äntligen få ett slut? Inte så att jag längtar men jag vill gärna se hur serien löses upp!
  • Är det så att detta är en supergammal nyhet som gått mig förbi? Isåfall samma undran som ovan.
  • Har Smålandsposten en felkälla? Kanske har något översatt fel? Lite mer troligt.
  • Varför är inte folk i extas på internet pga av att vi håller på att förlora en av de bästa serierna!!!!?
Men som den grävande hobbyjournalist (hoppsan) som jag är googlade jag detta och fann följande:
Alla svenska sidor säger ja! Men det engelska sökresultatet säger:
De engelska sidorna säger att han kanske kommer lämna serien. Stor skillnad, HUGE!

Alltså en antaglig översättningsmiss som jag hoppas snart löser sig. Vi vill ju veta hur det blir!

1 kommentar:

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...