torsdag 9 augusti 2012

Hungrig på Island

I den här bloggens tidiga barndom skrev jag ett inlägg om en serieidé som jag kallade hungrig i Krakow. Den skulle handla om en kille som allt gick dåligt för och som alltid var hungrig under en resa till Krakow. Jag är ute och reser igen, av samma anledning som den där gången jag var i Krakow. Jag sitter i en spännande styrelse där man reser mycket. Den här gången är jag på Island. Och jag är hungrig.

Kanske kan det vara uppföljaren på hungrig i Krakow. Den här gången lite i Korpen flyger-stil. Killen är på resa på Island med ett gäng medpassagerare som aldrig tycks bli hungriga. Inget vet något men det verkar inte bekomma någon, förutom killen. Kan nog bli roligt. Jag har manuset klart. Behöver bara skriva lite dagbok.

När killen sen äntligen får mat så väger han besticken i handen och säger "Tungur Knifur"

Nu ska jag sova, förhoppningsvis finns det frukost imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...