lördag 18 augusti 2012

Glee närmar sig

Det här är antagligen old news för alla fans men tåls ändå att poängteras. Loggade in på myepisodes.com idag för att kolla lite och såg då att nästa säsong av Glee börjar om mindre än en månad.

Efter det fruktansvärda slutet på förra säsongen så vet jag inte hur sugen jag är på en fortsättning. Speciellt som det första avsnittet i kommande säsong heter The New Rachel. Jag skrev om det sista avsnittet här. Det var ohämat sjukt och jävligt. Jag mår illa när jag tänker på det.

Så det är med blandade känslor jag ser fram emot en ny säsong. Har vi tur så blir Rachel och Finn ihop igen direkt och då blir allt bara en lysande kavalkad av nicehet. Men risken är att vi får se ett segdraget drama med massa tårar. Och vi vet alla att rachel inte gör sig speciellt bra i tårar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...