måndag 6 augusti 2012

Dagens vy - Hemtenta


Inga serier idag, än så länge. Idag skriver jag istället hemtenta i min sommarkurs. Jag förväntar mig inget toppenresultat eftersom jag är fruktansvärt oengagerad. Men texten måste ju produceras så det är bara att bita i det sura äpplet och tacka någon för att det just idag regnar.

Min hemtenta kommer att fokusera kring varför HBOs serier är så framgångsrika och vad som skiljer sig mellan deras produktioner. Ganska lamt och tråkigt må jag säga. Dagens uppgift är att plöja text och komma på ett bra upplägg innan det är dags att åka på semester imorgon, mycket passande (!). Men då tar papperskopiorna över och jag ska plöja text till det är dags att sätta sig och skriva den förbannade tentan.

Så dagens vy är min dator med mitt worddokument uppe. Medan jag får tillbaka mitt liv kan ni väl fylla i vår enkät så vi kan gör seriesoffan bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...