tisdag 14 augusti 2012

Boken bakom filmen

Ibland är man ju blind, döv och dum i huvudet. Såg denna bild på Google när jag letade efter bilder till mitt förra inlägg.
Hm, tänker jag den där känner jag igen. Tittar upp på min provisoriska sommarbokhylla och jo, där ligger den ju. Boken bakom filmen Something Borrowed! Dessutom hittar jag uppföljaren till boken precis bredvid. Jag brukar var rätt bra på att koppla ihop ett och ett men inte denna gången tydligen!

Fortsättningen handlar om Darcy när hon flyttar till Ethan i London och ska försöka komma till ro med att hon är gravid. Kanske dags att plöja igenom Emily Griffins böcker (två till fanns i bokhyllan). Om de ens är i närheten av hur fängslande filmen är så lär de ju vara jättebra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...