lördag 11 augusti 2012

10 nya serier att hålla koll på

Metro har listat och skrivit en kort beskrivning om vilka serier som de tycker att man ska hålla utkik efter när hösten börjar tränga på. Här är hela listan!
  1. Revolution
  2. Go on
  3. The new normal
  4. Chicago fire
  5. The Mindy project
  6. Nashville
  7. Last resort
  8. Partners
  9. Vegas
  10. Elementary
Vilka serier ser ni mest fram emot?

Själv har jag inte riktigt hunnit engagera mig i höstens nya serier, förutom Elementary då. När jag läser listan är det The New Normal, kanske Partners och ytterst kanske Nashville som jag kommer kolla in. Men man vet aldrig, det kan vända! På min att "kolla in lista" inför hösten, som varit klar sedan våras, är än så länge Ben & Kate, How to live with your parents och Elementary.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...