torsdag 5 juli 2012

Stressigt värre

Sommarjobb, den sista packningen inför semestern, en ond fot och en oroande stress för sommarkursens senaste uppgift har bidragit till att det kanske vart lite tunt här på Seriesoffan de sista dagarna. Vi har jobbat hårt på att ha något att erbjuda även nästa vecka fast vi inte har tid att kolla på serier eller ens har tillgång till internet. Så tro inte att det blir en dålig vecka för bloggen bara för att vi åker till annan ort. Allt rullar på som vanligt.



Jag har precis skrivit klart uppgiften till sommarkursen, en skitsvår uppgift. Varje dag denna veckan har jag gått och väntat på att den ska publiceras så jag hinner skriva klart den innan jag åker iväg, imorgon. Tro mig, att plugga på läger är ingen bra idé... Varje dag har jag blivit lite mer nervös tills imorse då jag gick upp åtta (crazytown, det är ju sommarlov) bara för att kolla om den publicerats. Jojmen äntligen!!! Men jisses vad svår uppgiften var denna gången, jag vet ärligt talat inte ens om jag är i närheten att ha rätt. Men det kan jag ju inte göra något åt nu, det är bra att gilla läget. Den är kanske inte helt hundra  eftersom jag har skrivit den på ungefär tre timmar idag, sommarjobb och nu packning ligger lite i vägen. Men, men...

Om det är någon annan som har något att erbjuda i serieväg får ni gärna mejla :) seriesoffan (@) gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...