lördag 21 juli 2012

Royal Pains blev til Franklin & Bash

Igår när jag var lite extra sugen på att kolla på Royal Pains hände något mycket underligt. Mitt i avsnittet börjar en röst säga saker som " Hank is turning to the patient" "Hank is doing RSP" (eller vad han nu gjorde). Mycket lustigt. Det var alltså rösten för ögonskadade som började höras mitt i avsnittet. Inte heller hittade jag någonstans att stänga av det i VLC, det fanns bara ett ljudspår. Efter ett tag var det fruktansvärt irriterande. "Evan is standing in a sea of flowers" (om hav av blommor heter sea of flowers det vill säga). Jag fick helt enkelt sluta kolla på avsnittet vilket var synd för det var ett mycket bra avsnitt. Detta av två anledningar: Paige var med mycket och Judy Greer gästspelade som patient.
Judy Greers karaktär blev lite svimfärdig.
Istället fick jag på Franklin & Bash som, så ofta förr, höll hög kvalité. Det är hög kvalité både när det gäller skådespelarinsatserna, humorinslagen och i hur "fallen" är uppbyggda. Det är inte en serie som jag följer slaviskt men det är verkligen en serie som jag skulle sakna ifall den försvann. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...