måndag 2 juli 2012

Rerun av säsong ett av New Girl

Igår kände jag att det var dags igen, dags att åter kolla på New Girl. Jag har redan sett de första avsnitten två gånger, en gång själv och sen en gång till med Johan när jag insåg att det var en lysande serie. Den tredje gången var det kanske ännu mer underbart.

Jessies karaktär är, om det är möjligt, ännu bättre än vad den va de andra gångerna. Denna gången la jag även märke till hur bra filmningen av serien är. Är det någon mer som också lagt märke till det? Alla snygga pauser kameran gör på exakt rätt ställe, alla bra vinklar som filmas i och hoppen mellan klippen. Bäst!

Eftersom jag även kollade på andra avsnittet fick jag även vara med om Winstons intåg i serien. Något som jag var mer medveten om denna gången. Och gud vad tillgjort det var när de skulle introducera honom! Men, men på något sätt var de ju tvungna att göra det så de får väl godkänt.

Att kolla på New Girl igen kommer vara mitt sommarnöje, för jag har inte alls The Wire och Six Feet Under att kolla på... Nejdå...

När man hänger på You Tube så hittar man de mest konstiga sakerna. Bland annat detta sjukt roliga klippet! New Girl och Big Bang Mash up!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...