söndag 1 juli 2012

Några fler premiärdatum enligt MyEpisodes

Ibland orkar man inte riktigt läsa sig till saker utan tar den enkla vägen ut och bläddrar genom kalendern i My Episodes för att när serier har premiär. Igår Skrev jag om The CWs höstschema och när deras serier hade premiär. Jag insåg då att de inte var uppdaterade på Tvrage, den sidan som My Episodes tar sin data ifrån. Jag fick helt enkelt sätta mig och uppdatera serierna så de skulle komma i min kalender. För där vill jag hu ha dem! Inom sinom tid hade ju någon annan uppdaterat serierna men det kändes bra att bidra :)

Här kommer då några fler serier som hamnat i My Episodes kalendern, dessa datum gäller när serierna är tillgängliga i Sverige, alltså dagen efter.

Bones: 18e september, första avsnittet på säsong åtta. Fyra avsnitt kan jag se i min kalender. Kanske är det de fyra avsnitten som inte fick plats i säsong 7? I November kan jag sedan se det femte avsnittet på säsong åtta. Spännande!

Glee: 14e september. Vad helskotta ska hända?!

New Girl: 26e september. Jay!

30 Rock: 5e oktober. M.Å.S.T.E kolla igen de avsnitten innan nästa säsong börjar!


Som ett litet extra godis så här på söndagen har TNT också meddelat att Rizzoli & Isles kommer tillbaka nästa år med en fjärde säsong, härliga nyheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...