tisdag 17 juli 2012

Måndagskväll med New Girl

Eftersom jag fortfarande är lite halvkrass borstade jag tänderna vid nio och la mig för att fortsätta min rerun av New Girl. Hann fram till Thanksgiving, eller Hanksgiving. Alltså 4 avsnitt. Än så länge håller serien för en andra omgång, och egentligen mer än håller. Skämten får mig fortfarande att skratta och karaktärerna är fortfarande härliga. Men jag hade glömt bort hur tidigt i serien det började hetta till mellan Schmidt och Cece. Här kommer en liten citat kavalkad från avsnitten. Vilket är ert bästa ögonblick från serien?

"No Jess, you can't wear prop teeth!"

"This is my home now, it has everything I need."..."I live in a photo booth now."..."I love you photo booth."

"I know Word. Open, save, save as, print, print preview."

"This is the opposite of being alone."


"Parkour!"

"Be real, is the turkey namned Paul?"

"Omg, there's two of them!"

Föresten, tur att de bytte tillbaka till det första introt, så mycket bättre än det korta när bara Jess är med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...