måndag 30 juli 2012

Försöker fly OS för en stund

Dagens vy - How I Met Your Mother, tydligen i ett stort blurr...

Trots att jag igår natt fick ett avbrott från OS genom att vi kollade på fyra avsnitt av Downton Abbey kände jag att det inte riktigt var nog. Men idag hittade jag HIMYM på trean, när Ted och Stellas kärlekshistoria har sin början. Härligt.

Men tillbaka till Downton, jisses! Första säsongen kollade vi klart på och rev av även två avsnitt av säsong två. Första världskriget har börjat och det är ungefär halvtid. Fruktansvärt spännande. Jag som sett slutet på säsong två, läs här, sitter mest och väntar på allt spännande som kommer hända. Jag hoppas verkligen vi kommer hinna titta på några fler avsnitt innan det är dags att fara hemåt från semstern.

Tyvärr har ju OS gjort så att vi inte hunnit kolla på t ex Suits, tråkigt men det är bara två veckor kvar av OS, sen återgår livet till det vanliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...