torsdag 19 juli 2012

Dagens vy - Nisse Hult

Jag älskar att botanisera i mina föräldrars vhs-skatt. Eller det är ju min och mina syskons vhs-skatt. Men härligt är det!

Idag hittade jag Nisse Hults historiska snedsteg, en rolig förklaring till lite historia. Här kollar jag på avsnittet om Bellman och mordet på Gustav III. Kvaliten på inspelningen är kanske sådär. Varken att det är vhsband eller att det är en svensk produktion, okej man ska inte dra alla svenska produktioner över en kam men jämför "En fyra för tre" och "Vänner. Men det finns några roliga ögonblick som räddar serien. Väl värt att titta på!

Med på bilden syns kanske regnet utanför och min vattenflaska som jag halsar ur eftersom jag fortfarande är krasslig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...