måndag 11 juni 2012

Vecka 24


The Newsroom börjar på fredag, serien om hur en nyhetskanal funkar. Jag har stora förväntningar på denna serie som jag verkligen hoppas bli sommarens stora hit. Jag skrev lite om vad den kommer handla om och vad jag hoppas på här.

Förra veckans premiärer har som tur är inga uppehåll denna vecka. Förhoppningsvis löser karaktärerna i Royal Pains sin lilla dispyt. De serier jag inte tänker kolla på, för att jag inte är ikapp, är Big C, Veep, Necessary Roughness, Burn Notice och Suits.

På ett sätt är det tur att det inte är fullt hus med serierna eftersom det är full rulle trots att det är meningen att man ska ha sommarlov. The Wire tar sin beskärda del av tiden, så även pluggandet om serien. Men jag kollar även väldigt mycket på Burn Notice, har fått en liten hang-up. Himla bra serie alltså!

Johan har också full rulle denna veckan men som han skrev innan idag kommer det antagligen en stor recension över Game of Thrones i senare i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...