torsdag 14 juni 2012

Sommarstressen

Det finns så mycket jag vill skriva om: senaste avsnitten av bästa sändningstid, Burn Notice, The Wire och en massa annat roligt. Men vart finns tiden? Jag ska ju ha sommarlov men jobb, 3 studenter och sommarkurs verkar ta kol på mig just nu. Rastlösheten jag kände den första veckan av lovet har nu övergått till total trötthet och får jag några minuter över så sover jag gärna bort dem.

Det hjälper inte heller at alla de där i-landsproblemen verkar hopa sig i mitt knä: min telefon ger mig konstiga gps-koordinater, min nya bok till min sommarkurs som kostar en förmögenhet var sen och när den väl kom så var framsidan vikt (kul...) och dessutom har jag mensvärk. Inte något bra recept för en blogg precis... Men snart tar vi nog nya tag när man kommit in i sommarutinerna. Så håll till godo kära läsare, vi kommer tillbaka men nya framsteg. Antagligen redan imorgon kväll eftersom jag nu ska vara ledig (och plugga sommarkurs) i tre dagar.

Om man  söker på Hallå på google så är detta första träffen, El Paso. Lika hyper som han är, lika ohyper är jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...