tisdag 5 juni 2012

Psych säsong tre

Igår orkade jag inte kolla på The Wire mer utan ville ha något lite mer lättsmält. Jag tog till de första avsnitten av Psych säsong tre. Jag tänkte att det skulle vara lättsmält men fy vad läskiga de båda avsnitten var! De var så läskiga så att jag inte kunde kolla på mer än två, sen fick jag stänga av. Att sova ensam och kolla på läskiga scener är ingen bra kombo...

I första avsnittet, Ghosts, var det spöken som skrämde mig. Jag snabbspolade faktiskt förbi de scenerna så jag vet inte ens vad som hände... När det flög upp en hund på fönstret som var inzoomat, då fick jag gå fram och ta ner helskärmen. Och i andra avsnittet, Murder?... Anyone?... Anyone?... Bueller?, lyckades de få in en riktigt läskig scen, också det en fönsterscen. Annars var avsnitt två väldigt bra. Det var high school reunion och gamla minnen kom upp och så även gammal, och tydligen ny, kärlek. Mordet var ett mord utan en död kropp, så spännande att se hur de löste det :)
High School reunion i Psych
Jag hoppas serien lugnar ner sig så att detta läskiga försvinner. Det är ju att serien inte är läskig som jag gillar så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...