måndag 11 juni 2012

Ojojoj vad jag ligger efter

Herregud vad jag har lagt serietittandet åt sidan den sista tiden. Inte alls bra. Jag är t.ex. en hel vecka efter med sista Game of Thrones. Det har helt enkelt inte funnits tid. Och jag vet inte när en tidslucka öppnar sig heller. I dag ska jag bygga flotte hela dagen och i kväll är det ju fotboll. Får kanske bli i natt.

Men, på tåget till Göteborg förra veckan såg jag ett par avsnitt av Downton Abbey. Fortsatt mycket mycket bra. Får bli ett rejält maraton någon regnig dag (då jag inte ska bygga flotte, regniga dagar är det gott om i Göteborg men de måste ju vara lediga också). Tyvärr förstördes min serieupplevelse lite av en pappa på raden bakom. Barnet pratade en hel del men det gör barn, ingen fara. Det jobbiga var pappan som hade en uppfostransstil som fick min halvvägsutbildade lärarsjäl att gråta.

Men jag lovar att jag ska titta på Game of Thrones så snart som möjligt och då följer en saftig recension av de första två säsongerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...