lördag 23 juni 2012

Lördagens plåster på såren

Som ett litet plåster på såren för att vi inte kan finnas där för er under ert midsommarfirande och ge er härliga tv-serie saker så kommer en liten klipporgie från You Tube med allas vår fantastiska Sherlock. Varje gång jag är inne på You Tube och letar efter något, t ex till gårdagens inlägg så hur jag än gör poppar det upp klipp från Sherlock, det är underbart! Så här kommer tre klipp att roa er med en lördag som denna!



Vi fortsätter med min favvokaraktär i Sherlock, Molly:


Eller ja, jag älskar alla karaktärerna men just Molly har något speciellt över sig! Precis som jag skrivit innan så hoppas jag att Molly får en större roll i nästa säsong, inte helt omöjligt.

Till sist får ni en favorit, mycket härlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...