torsdag 10 maj 2012

Tre avsnitt efter med Glee

Vi har tre osedda avsnitt av Glee att se. Men jag pallar verkligen inte. Jag har ingen lust alls att sätta mig och titta på när klichémaskineriet dra igång. Förr var Glee veckans höjdpunkt men nu...no.

Men kanske borde vi ändå, det kan ju ta sig, man vet ju inte. Men bara titeln Prom-asaurus får mig att rygga tillbaka. Gött vore om det här var sista säsongen och det bara var de här avsnitten kvar, då hade det känts skönt att kolla på dem, vinka farväl till det gänget och gå vidare. Men nu vet man ju att säsongen med största möjliga sannolikhet kommer avslutas med en cliff-hanger så att inga frågor besvaras och man tvingas börja se nästa säsong också.

Så, what to do? Skita i det eller sätta igång och kanske somna, jag får ta mig en funderare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...