torsdag 24 maj 2012

Slutet på The Big C

Det har varit lite skralt på bloggen de senaste dagarna men nu har uppsatsen blivit inlämnad så nu har jag återigen tid och ork till att skriva blogginlägg. 


Slutet på första säsongen av The Big C, jag måste få skriva av mig igen. Efter det att jag skrev inlägget ringde jag min syster, som också sett serien, och berättade att jag sett första säsongen och om den sista scenen. Då kom såklart allt tillbaka och jag insåg än en gång hur bra scenen är.



Sen blev det onsdagkväll och vi hade precis sett tre avsnitt av Glee, sjuka avsnitt. Vi var lite i det moodet (moodet för cancer, gråt och tragedi?) så jag visade scenen för Johan. Sex minuter senare satt jag där, helt förstörd, det var vi båda två. Jag kan inte fatta hur en ganska simpel scen kan bli så fruktansvärt stark!

För er som inte sett The Big C men ändå vill fatta vad jag snackar om så kan ni kolla på scenen här nere. Jag fick stänga av efter en minut för jag orkade inte titta en gång till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...