onsdag 16 maj 2012

Slut på säsong 7 av HIMYM

Gårdagens säsongsavslutning och dubbelavsnitt av How I Met Your Mother kan ha varit det optimala avsnittet. Det hade allt.

Att Victoria skulle komma tillbaka kände jag på mig så fort Robin och Ted började prata om förhållanden. Victoria är och har alltid varit en av mina favoritkaraktärer i HIMYM. Eftersom hon florerat i många olika avsnitt och i olika sammanhang känns det som man har lite koll på henne. Ett tag i gårdagens avsnitt trodde jag verkligen det skulle skita sig men som TUR är löste det sig, frågan är vad som händer egentligen? Hon lär ju inte vara kvinnan med det gula paraplyet? Kan serieskrivarna ändå lösa det? Jag vill så gärna att det ska vara Victoria!

Och sicken slutscen sen då?! Det kändes som om detta avsnittet skulle kunna vart det sista någonsin med tanke på allt som hände. Synd att Robin inte såg så lycklig ut på sin bröllopsdag, och vem skulle hon gifta sig med!?

Även om avsnittet gav mig mer frågor än svar så är det iaf skönt att vi fick svar på en fråga, Barney och Quinn. Jag fullkomligt älskar att Barney och Quinn ska gifta sig, de är som gjorda för varandra. Men lite fundersam var jag när han kom in i Hello Kitty-rummet, var allt ännu en dröm?

Hmm, Wikipedia säger att det är Barneys bröllop som man får se (när Robin är brud), ett bröllop är med lite i början på säsongen. Någon som kan fylla i? Då må jag säga att livet blev lite tråkigare. Men kanske är det så att Robin vänder sig om och egentligen inte är bruden utan Quinn är på toa typ, man kan ju alltid hoppas!

Ni kan ju gissa hur mycket jag längtar till starten av säsong 8! Men snart måste Ted verkligen börja producera barn med tanke på att det inte är så långt kvar tills hans barn är tonåringar (2030).

En sista grej, Marvin What for it Ericson. Hur gulligt är inte det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...