onsdag 23 maj 2012

Det drar ihop sig för Glee

Nu har jag och Annie sett det tredje sista och näst sista avsnittet av säsongens Glee. Vad ska man säga. Det har tagit sig lite nu i slutet men det är fortfarande en klichékavalkad utan dess like. Jag tycker verkligen inte att det är särskilt bra. Men nu ska det bli spännande att se sista avsnittet för att se hur allt löser sig. Och den största frågan, vad ska egentligen nästa säsong handla om? Tar de bort de som tar studenten och plockar in några nya kids eller blir det en serie där vi får följa olika öden på olikaplatser. Jag hoppas på det senare. Vi får la se.

Men jag måste säga att när Tina drömde och alla bytte plats var hysteriskt roligt. Lindsey Lohan gjorde också en mycket underhållande parodi på sig själv. Jag är svag för skådespelare som spelar sig själva.

Det var en kort lite reflektion. Vi ska se det sista avsnittet så fort vi får ha TV:n i fred.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...