måndag 23 april 2012

Vecka 17

Denna veckan bjuder på:
Veep, som jag inte hann kolla på idag eftersom jag var dödstrött efter kvällens bravader igår.
Girls som vi fortfarande inte sett, kanske känner vi oss inte så manade längre?
Johan har ett Game of Thrones som kom idag som jag vet att han längtar till, det gjorde även mitt twitterflöde i går kväll...

Annars rullar schemat på som ni ser ovan. Inget Modern Family denna veckan eller Happy Endings, HIMYM och Castle, synd såklart. Inte heller GCB sänds denna veckan men jag har ett avsnitt kvar sen förra veckan så jag över lever nog :) Big Bang är tillbaka efter uppehållet förra veckan vilket alltid är roligt.

För bloggens del fortsätter vi med följetongen från förra veckan och fler åsikter och tankar kommer om vårt nya mediahem. Håll er uppdaterade helt enkelt!

Vi har också flyttat om och fyllt på sidan om vilka serier vi kollar på, allt för att ni ska ha mer koll på vad ni kan förvänta er av seriesoffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...