lördag 14 april 2012

Stockholms central

Jo, det blev en försening. Redan i Uppsala hamnade vi efter. Tur att man är förutseende och har många serier att kolla på. Just nu snyltar jag helt obekymrat på espresso house gratis nät eftersom livet på Stockholms central inte är att hänga i julgranen...

Snart hoppas jag få hoppa på mitt tåg för att kunna bänkar mig inför gossip girl, en serie som verkligen tagit sig den senaste säsongen, härligt! En bra grej med serien är att jag är jämngammal med karaktärerna så det är lätt att drömma sig bort och fasas över hur ens liv kunde varit.

Jag hade infogat en, fräsch, bild nu om det inte vore för att jag bloggar från mobilen och inte riktigt har en bild, fräsch, på telefonen. Så ni får hålla tillgodo med text.

Ha en härlig lördag, det ska jag försöka ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...