lördag 21 april 2012

Serier jag önskar att jag gillade: Lost

Del 1 i vår följetong:

Jag har sett halva första säsongen och delar av den andra. Följde den varje vecka tillsammans med mina bröder och en tallrik chokladbollar (och ve den som tog någon i reklampausen). Det var en fin högtid. Men allteftersom serien fortlöpte så blev allt bara mer och mer konstigt och missade man något så var man lost (tillåt mig fnissa). Jag var med på luckan och klockan som räknade ner men sen tappade jag greppet. Det blev för mycket. Jag kanske får ta mig ann den någon gång när jag upptäcker en portal till en parallell värld där jag kan spendera massa tid medans tiden står still här hemma. Det vore inte konstigare än LOST.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...