onsdag 25 april 2012

Serier jag önskade att jag gillade: Desperate Housewives

Del 3 i följetongen:

Jag har sett första säsongen av DH och några ströavsnitt på tv. Eller okej, ganska många ströavsnitt har setts på tvn. Första säsongen var väl helt okej men sen kände jag att den började spåra ur. Och åtta säsonger senare har serien blivit ännu mer skruvad. Jag tror deock att det var lite meningen med tanke på hur sjukt skruvad den blivit. Vi snackar utbytta barn, MASSA mord, död och MASSA mord, igen. Så serien är lite för skruvad för min del.

Men jag skulle ju så himla gärna vilja tycka om serien. Den är så sjukt hypad och det känns som om alla pratar om den. Kanske framför allt nu när den är inne på sin sista säsong.

Foto från tv.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...