söndag 22 april 2012

Ny humorserie från HBO

Tänk att det finns serier man har missat totalt. En serie som verkar ha stor potential eftersom den har massor av kända ansikten i sig. Julia Louis-Dreyfus som bland annat setts i "The new adventures of old Christine" och i Seinfeld. Reid Scott, en kille som det känns som man sett i en massa saker men när jag letar igenom hans roller hittar jag ingen sådär som jag skulle komma ihåg, lustigt. Tony Hale från härliga Arrested Development.

Det är serien Veep jag pratar om. En serie om USAs vice president där livet kanske inte riktigt blev som huvudpersonen Selina tänkt sig. Såklart är det braig HBO som gör serien och som vi kanske nämnt innan, en HBOserie är en bra serie. När HBO sen satsar på humor blir det ännu bättre.

Så bra skådisar, humor, politik och HBO. Ser vi en hit redan nu?

Serien har premiär idag i USA vilket gör att jag nog ska gå upp tidigt imorgon för att kolla på avsnittet till frukost. Utlåtande kommer då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...