måndag 9 april 2012

Imorgon smäller det!

Åh som jag har längtat, väntat och våndats. Ikväll sänds det andra Bones sen uppehållet i USA. Behöver jag skriva något mer?

Kanske behöver jag skriva mer... Bones är en av de serierna som jag har varit mest fast i, som jag har skrivit innan. Nu är det fruktansvärt länge sen jag såg på Bones, förutom det hundrade avsnittet jag såg på tv. Jag kunde ju inte se det första avsnittet sen uppehållet eftersom vi vart borta men det får nog bli under tågresan hem.

Det är faktiskt knappt så jag kommer ihåg vad som hände i dem sista avsnittet innan uppehållet. Men som tur är finns ju IMDB! Ett inlägg om avsnitt 7 och 8 på säsong 7 kan jag nästan garantera kommer att uppenbara sig på bloggen.

Äntligen är serien tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...