onsdag 11 april 2012

För mycket att se?

Åh herregud. Vi har varit borta en vecka och nu är det hur mycket som helt att titta ikapp. Tur att kvällens aktivitet blev inställd så att vi bara har att bänka oss. Ska bli underbart. Annie poppar popcorn så kokar jag te.



Måste säga att det jag skäms mest över att jag inte sett än är Game of Thornes. Här har man längtat hela vintern och så tar jag inte tillfället i akt. Men skolan tar massor av tid. Kanske skulle ta och bli professionell serietittare istället.

Jaja, nog med bloggande, nu kopplar vi in TV:n och kör.

2 kommentarer:

  1. vad är detta för underbar grej? asså det som är på bilden, en sån måste jag ha, jag måste! vad är det! säg nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer Gustav!! Typ ikväll kanske :)

      Radera

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...