tisdag 20 mars 2012

Midseason är här!

Nu är det dags för midseason vilket betyder nya serier och återvändande serier. Men det betyder också att några serier har säsongsavslutning och några har serieavslutning.

De flesta nya serierna lanserades redan i början på hösten i samband med att höstpremiärerna sändes. Men några titlar är lite sena.

Här är de nya serierna jag ser fram emot:

GCB - Som redan har börjat och inte riktigt blivit en fullträff för mig. Men jag får nog ge det några avsnitt till.
Bent - Börjar på torsdag, ser fram mot att se Amanda Peet och David Walton igen.
Best Friends Forever - Börjar i april och kanske håller i en säsong
Scandal - Serie om kvinnan som träder in efter en skandal. Jag tror det kan bli smaskig, precis som namnet antyder. Börjar också i april
Apartment 23 - Klassisk, tjej flyttar till New York, det blir bråk. Kanske håller ett tag.
Girls - Eftersom det är HBO som gör serien kan jag nästan garantera att den är bra. Men frågan är om serien kanske blir tråkig. Den handlar om tjejer i 20års åldern som förödmjukas och som ibland lyckas. Börjar också i april.

Frågan är sen vilka som kommer stanna på listan över serien att kolla på och vilka som kommer falla bort. Efter aprils slut vet vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...